Another day another dollar.

MOOOAAAW!
Det är fan för tidigt för mitt eget bästa. Jag vaknade i ett ryck av att Tyra satt maten i fel strupe och höll på o harkla sig som att hon inte fick luft. Snacka paniken jag fick! Jag fullkomligt flög upp ur sängen och försökte "dunka" ut den. Till slut så gick det ju bra, men jag hade liiite svårt att somna om efter det.

Jag är lite smått stressad idag. Självklart så ringde jobbet igår ändå och undrade om jag kunde komma in och jobba idag.. Å eftersom jag är så snäll och pengakåt så sa jag ja till att komma in i 6 timmar. Nu är schemat tight för idag...

Klockan 09:00 : Träffa Jenna och hennes lilla rottisvalp Lexus som precis fått sin andra vaccin spruta och kan nu leka med mina hundar :)

Klockan 13:00
: Träffa Anna och luncha :) Jag röstar på sushi.. undrar om man ska prova SeiKoen som ligger precis vid jobbet? Det sägs ju vara stockholms bästa sushi-restaurang! Måste även köpa ny rouge och nåt puder.

Klockan 14:45 - 20:45 : Jobba! Kommer antagligen i min tristess skriva mer då ;)

Klockan 21:20 : Gå på Sex and the City filmen med Sofia, som jag har längtat!! Hon hade redan köpt biljetter så ingen avbokning här inte, därav det korta passet på jobbet! Men skönt ändå, men tanke på att jag imorgon kommer starta min 7 nätters runda..*ångest*

Så hur som helst så känns dagen lite proppad, men det blir nog bra. Jag fungerar som bäst när jag är stressad.. eh.. typ.

Kanske skriver senare..

Hejhopp!

Kommentarer
Postat av: Max

BRA ATT DU ÄR TILLBAKA I BLOGGTRÄSKET! :)

och den är snyggare också.



keep up! vi får ses snart babe.



PUSS

2008-07-01 @ 11:36:04
URL: http://maxbellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0