apple martini

Jag kom precis hem från söder där jag tillbringat kvällen med Bea. Vi åt middag på Grogg och drack drinkar. Bea har upptäckt att hon inte gillar rosé (!), och jag har fått en ny favorit - apple martini. Grym säger jag bara! Jag åt även en helt underbar  Västerbotten fiskgryta och Bea åt svärdfisken. Så himla trevligt ställe, dit måste vi gå igen :)

Imorgon har det blivit ändrade planer ser det ut som, dock inget bestämt än. Men antaglige så ska jag, Fanny, Bea och hennes kompis Sara ut och dricka drinkar. Ska bli riktigt kul med en tjejkväll. Jag ska försöka dra med Sofia också, som pricken över i:et. Great!

Nu ska jag återgå till mitt sansade samboliv och lägga mig bredvid min karl och läsa, lite lagomt slaongsberusad sådär.




mumma....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0