mandlar?

Jaha. Ännu en sug dag i soffan. Min hals är svullnare än nånsin och jag tycker grymt synd om mig själv.
Jag har idag druckit typ 50 koppar te med honung och knaprat mer ipren. Om det är nåt jag hatar så är det att vara hemma och inte kunna göra nåt, jag är så sjuuukt uttråkad.

Jag funderar faktiskt på att ta bort mina halsmandlar. Jag har relativt ofta problem med dem och de är alltid dem som är värst drabbade när jag är sjuk. Riskerna är ju att man lättare får lunginflamation...hmm jag vet inte. Läser om det nu i alla fall.

För övrigt har jag de senaste 3 timmarna kollar på titanic och bölat. Tragiska människa.

Puss å hej


Kommentarer
Postat av: Sofia

Bort med dem bara, hämta saxen!

2008-08-01 @ 11:40:00
URL: http://hven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0