Gogreen is the shit!

Hejhopp!
Jag sov jag fram till ett och sen åkte jag och Sebbe och storhandla. Jag börjar sakta förbereda mig för denna träningsmaskin som kommer komma nästa vecka! Så jag har laddat upp skafferiet med bulgur, linfrön, lättfil, kyckligfilé, frukt med mera. Jag älskar alla dom här Gogreen produkterna, det gör saker så himla enkelt.

Snart kommer det hit kompisar till Sebbe. Dom ska sitta o nörda sig med hans xbox. Jag ska fly ut på en promenad med syrran och doggsen, sen väntar jobbet inatt.

Pussåhej.



Kommentarer
Postat av: gerardo

hahah salsa mexicana en suecia!!! :p i will have to try it this time when i go to see if it's as good as you said!! leave a real mexican to say if it's good or not :p

2008-07-08 @ 05:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0