In the ghetto

Jag sitter just nu hemma hos mamma och pappa i björkhagen. Tanken var att jag skulle hit och ta ut mammas hundar, men dom belv så glada när jag kom och jag fick så dåligt samvete för att de legat ensamma och skulle vara själva i 4-5 timmar till så jag stännade kvar här :) Ganska skönt att vara här utan mamma och pappa, man får typ tid att tänka utan att bli överröst med massa frågor... och gnäll över att jag ännu inte deklarerat min skatt (ooups!).

Om ett par timmar ska jag möta upp syster och gå ut i skogen med doggsen. Hoppas vi inte möter några där ute bara. Jag är så grymt trött på frågan "Har ni hund-dagis?" NEJ VI HAR BARA NÅGRA HUNDAR. Jag kan förstå att folk frågar, men det kommer fan bokstavligen blöda ur mina öron nästa gång jag får den frågan.

Sen blir det jobba inatt.. Ska bli lite trevligt faktiskt. Jag har verkligen mina perioder med jobbet. Ibland så är det tvärångest och ibland känns det skitkul. Skumt det där :)

Nu ska jag lyssna på radion till Elvis - In the ghetto.. Elvis rock´s!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0