kolli

Ja det är jag det :D
Står på jobbet, levande död och försöker överleva! Jag är ju ledig idag för att jag ska vara stöd åt mamma som ska ställa ut en av hundarna på världsutställningen i Älvsjö :). Jag vill ju dit också, asroligt med så mycket hundar, det är som julafton för mig, haha :P Nej men det finns massa små "stånd" uppställt där så man kan gå runt och spendera pengar på. Jag ska se om jag hittar något roligt till mina ögonstenar.

Sebbe är förresten på knullkryssning just nu. MM you heard me! Han är på 24 timmarskryssning med sitt jobb. Går det att åka en sån där båt utan att göra bort sig totalt!? Tror knappast att det bara är jag :P
Hur som helst så har jag inte varit såå himla nojjig inatt, bara lite grann. Han kommer nog hem med nån fin present tíll mig. Herpes kanske.

Vi ska i alla fall mysa ikväll! Jag ska försöka hinna hem och städa lite efter utställningen så kan jag sedan pýssla om honom, för han kommer nog inte må så bra idag :P

Hej!

Kommentarer
Postat av: Max

Haha. Om Herpes är det bästa han kan ge dig har du inte träffat på kära herr kondylom. ;)



puss gumman!

2008-07-07 @ 04:09:26
URL: http://maxbellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0