ljuva natt

Sebbans dator har kraschat, så just nu blir det bara blogg från jobbet. Jag har ju alltid sagt att Mac datorer är skit darling, och jag fick rätt igen! I salut PC!

Snart är det bara 2 nätter kvar :D Grymt skönt! Ikväll ville jag egentligen bara dega. Vi hade Bulan, Greizy, Bea och Pontus över på pizza och film, (jag käka faktiskt sallad, snacka karaktär)! Sen ville man ju inte gå när alla sitter o skrattar i vardagsrummet.. menmen, a sad lonely life it is. Jag fick i alla fall sällskap in till stan med min beafis!

Längtar tills torsdag då jag ska träffa Fanny igen. Vi ska laga mat, dricka vin och mysa i soffan hemma hos henne! Ska bli jättekul :) Nu ska vi börja dansa salsa också ;D Mycket bra!

Pussåhejleverpastej!

Kommentarer
Postat av: fanny

mohaha, massa vin! gott (: och supermysigt! glöm inte mjukisbrallor/pyjamas! här ska mysas! ;D saaaaalsa. ja. vi kollar upp det på torsdag gumman! puss&kram :) ps. tog du ledigt på torsdag föresten? Ds

2008-07-07 @ 22:35:41
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0