London Calling

Nu är jag så himla sugen på att åka till London! Bara typ... 3 veckor kvar till jag och Sofia står där med våra hattar, kartor och kameror i högsta hugg. Det kommer bli grymt sweet! Jag skulle gärna vilja ha lite tips på vad vi kan se där. Förrutom den lista vi redan har på grejjer att göra :P Men det är alltid bra med andrahands val eller back-up-plans.

Förresten så vad ju Jenna här för ett par dagar sen med sin lilla rottis valp, måste visa för den är grymt söt! Lilla Lexus! (fast jag kallar den Lexi för det låter mer tjejigt).


Galet söt!! (sally sniffar?)


Leker med Sally!


Mongo-barn. Men göllig på sitt sätt ^^

(lägg märke till Sallys röv till vänster)

Dags att göra sig i ordning för jobbet.. gah, blir trött bara av att tänka på det.

Pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0