Lush

Nej Jenna, andra paret ser inte alls ut som en kärringsko! Men jag medger att den är bra mycket snyggare på en fot än ensam. Nämnde jag förresten att Jennas mellan namn är "skithögalackklackartack" ? hahaha. Beror på vad man ska ha dem till tror jag.

Nu sitter jag på jobbet. Det har varit fuulllt upp hela morgonen, äntligen kan jag ta det lite lugnt! Men det har varit så himla kul! Träffade en asmysig norrman som var författare. Han gav mig en present från Lush när han åkte... tror det är en såndär badbomb i plus någon handkräm sa han! Astrevligt, jag älskar presenter! Sen kom Magnus med blommor  oxå :D dock var de självfallet inte till mig! 

Så ikväll ska jag ta ett långt bad med min badbomb och kanske göra en liten pedikyr.. det kan mina söta fötter behöva. 
 
Men nu vill jag ut på en after work! Undrar vem som blir mitt offer......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0