Malmö calling

Jag är så trött! Det har inte blivit så mycket sova idag då jag även passat Annas lilla vovve Nora. Säkert vaknat 15 gånger under 4 timmar, haha. Men men, kanske blir en powernap innan jobbet sen :)

Nu ska jag ut med hundarna på en långis. Sen kommer Jenna och Robban hit vid fem-sex och vi ska grilla :) Vi har ju en uteplats med stor grill på vår utegård, det är ruggit bekvämt. Jag tror jag och Jenna ska fixa spett med vitlöks sås och majskolvar, (stavas det så!?). Det vore skönt att ta en sväng i bastun också, men tror inte jag pallar det om jag ska jobba efteråt, man blir så himla trött av att bada bastu! :P

Efter jobbet imorgon bär det av till Malmö. Jag tycker så synd om Sebbe för jag kommer antagligen sova hela vägen ner. Funderar på att köpa honom någon rolig talbok eller nåt ;P När vi kommer fram till Malmö blir det nog att åka direkt till Hilton och checka in. Jag är faktiskt ganska nyfiken på hur det ser ut hos dem, ska bli intressant ;)

Tyra får nog hänga med Anja till landet så länge. Jag tror bara det blir jobbigare om hon följer med ner, eftersom Sally ser henne som en sån stor trygghet. Tror det blir jobbigare för henne att lämna oss tre än att "bara" lämna mig och Sebbe. Fan va vemodigt. Men jag är säker på att hon kommer få det superbra hos den nya familjen, de verkar verkligen jättegulliga och jag kommer verkligen överrens med mamman i familjen. Så det känns bra, men samtidigt brister hjärtat.

Kankse skriver några rader inatt.

Ha en bra kväll

/Amie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0