Mysig kväll!

Nu är vi hemma igen! Grillade asgott kött på Sebbes pärons terass. Jag va jättehungrig, hade inte ätit på hela dagen, så nu är jag istället proppis.

Vi ska som sagt åka och hämta bilen imorgon. Det är en hmm.... Saab!! jag kan inte fatta att jag gick med på att köpa en sån, enligt mig är Saab en gubb-bil. Men den va så fräsch och det riktigt lyste i Sebbes ögon när vi åkte därifrån, så hur kunde jag säga nej!? Det är ju ändå han som ska köra den... och framför allt - köra mig ;)

Den är "Midnight grey", typ mörkgrå. Ska bli så skönt med en egen bil! Vi har bestämt oss för att göra en liten bilsemester i sommar med! Kanske dra tyskland eller nåt med polare ;)



Va roligt för resten med så mycke nya läsare, skriv gärna in vilka bloggar ni kommer ifrån så har jag nåt att läsa på mina mindre aktiva dagar :P

Nu ska vi gå och handla lite godis och sen blir det Lara Croft som gäller.. Tombraider går ju på TV ikväll! Angelina Jolie är ju grymt snygg i de här filmerna! Jag är typ mer bestatt av henne än vad Sebbe är, haha!

Puss ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

SAAB gör fina, stabila bilar. Bra val!

2008-07-13 @ 00:32:32
URL: http://hven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0