Myskväll med Fanny!

Vilken kväll! Jag och Fanny har lagat mat, druckit vin och babblat som fan! Det blev min super goa skaldjurs-bulgur. Fast jag glömde de soltorkade tomaterna, så Fanny fick springa ner till ICA för 4:e gången idag, haha :) Hur som helst så blev det gott, och Fanny bjöd på en asgod smoothie efter maten. Köpte lite godis också, fast jag försöker hålla mig nyttig numera.. men tyckte jag förtjänade det - det är ju faktiskt fredag ;) Så med godis, vin och smoothie kolla vi på en film... som jag typ inte minns nåt av just nu, men den va helt okej. Haha.

Sebbe fick äran att lämna och hämta mig. Vi ska åka och kolla på en bil imorgon som vi kanske ska köpa :D Helst vill jag ha en volvo S40! Vi får se om jag kan tjata till mig en imorgon, haha. Nu ligger min darling här i soffan bredvid mig och sover i kalsongerna! I en hög bredvid honom ligger vovvarna och snarkar. Fan att jag inte har kameran ;D

Nu är det nog läggdags för mig med. Tack för idag Fanny gumman! Det är förresten hon som har designat min fina sida! Så nu blir det mycket finare och roligare :) Love u honeybun, du är bäst på detta!!

Puss å gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0