Orbitrek is here

Idag har jag äntligen fått hem Orbitreken ;D Sebbe och Paddan har fått montera ihop den medan jag lagade god kycklinggryta :) Jag har bara gått upp på den en snabbis, den verkar mycket bra :) Jag ska sätta igång lite grann nu när jag är ledig för att sedan börja ordentligt efter London resan.

Jag sov ganska länge idag, men blev väckt av samtal flera gånger under dagen. Det är väl priset man får ta när man inte har telefonen på ljudlös. Pratade med familjen idag med och Sally har tydligen det jättebra, de hade haft en supermysig dag vid vattnet med henne. Det gör mig så glad att höra!

Nu ska jag snart till jobbet och jobba sista natten :) Men först ska jag ta ett bad och ta hand om mina fötter. Måla nytt nagellack och skrubba :D

Kommentarer
Postat av: :p

it's orbitrek! not orbitek ;) I got ya!! hihih

2008-07-23 @ 07:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0