SATC - a hit!

Okej! Här kommer följande analys av filmen. För er som inte ännu sett den, SLUTA LÄS!

Jag tycker den var riktigt bra faktiskt. Det är svårt att göra en bra underhållande film av en serie, men jag tycker att Michael Patrick King har gjort ett väldigt bra jobb. Den är underhållande och spännande rakt igenom hela filmen.. iof så anar man väl vad som kommer hända, men ändå inte! 

Crying moments: 
1 - När Miranda och Steve ses på bron och bestämmer sig för att börja om från början!
2 - När Big friar (på knä och för andra gången)...(eller första gången blir det väl, det första räknas inte som frieri tycker jag).

Extra bra saker:

1 - Carries alla klädbyten, även om dom alla inte var så snygga. 
2 - Att man till slut får se lilla bitchiga bögen Anthony skratta i slutet. 
3 - Att alla såg så himla gamla ut i filmen, gjorde det verklighetstroget i och med att det gått ett tag sen senaste avsnittet spelades in. 

Inte lika bra saker:

1 - Är det bara jag som tycker att Carrie överreagerar i den konflikten som sker mellan henne och Big? Jamenar, 6 månader!? Hello? Jag hade bitchslapat honom, gråtit, begärt ett platinum-amex och en stor diamant. Sen hade vi varit kvitt. 
2 - För lite av Harry i filmen, han är ju as mysig!
3 - Inga heta sex scener mellan Carrie och Big, mer tant snusk till folket, tack!



Annars en underhållande och bra film :) Skönt med taxi hem också!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0