shopping från london

Idag är det en speciell dag. Idag kommer Tyra hem från landet :D Jag har saknat henne något så fruktansvärt, det går inte att beskriva. På ett sätt har det varit skönt att inte behöva tänka på någon annan i en vecka. Jag har kunnat vara i stan med vänner utan att behöva titta på klockan och ha dåligt samvete, något jag inte kunnat göra på 2.5 år. Men! Trots detta så känner jag verkligen att det INTE är värt det. Så mycket lycka den lilla lurvbollen ger mig, det kan inte ens mätas med allt annat. She is the fuckin love of my life.

Jag fota lite saker som jag shoppade i London också.. Här kommer dem :)

tre tavlor med film motiv.. mycket tjusiga


turkos snygg väska


nya böckerna från Marian Keyes och Sophie Kinsella


en helt underbar hud/hand kräm från Victoria´s Secret - lovely


Sen köpte jag kläder och skor med men de orkar jag inte fota just nu ;P

Ikväll blir det mys med min kära syster, länge sen vi sågs :)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0