Snart biiio!

Nu har jag suttit i hela 6 timmar på jobbet så nu är det dags att gå på bio tycker jag... Sofia kommer hit strax och plockar upp mig. Som jag har längtat efter den här filmen, nu hoppas jag bara att den är lika bra som alla säger!

Förresten, varför säger alla mina vänner att om jag skulle vara en karaktär i serien så skulle jag vara Samantha!? Liite oförskämt tycker jag! Jamenar, vad har en seriös tjej som jag med bostadsrätt o sambo för liknelser med henne? Inte för att jag tar illa upp, hon är ju grymt snygg och säger hysteriskt roliga saker... Hmm. Kanske ska ta det som en komplimang istället...... kanske. Anyway, I love her ;D


Måste gå!!
Hejhå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0