sunny

Hej hopp!
Det blev en solig och varm dag ändå! Jag gick hem från jobbet imorse och sov några timmar. Sedan vare bara upp och duscha, klä på sig och bege sig in till stan där jag mötte upp Fanny. Vi har strosat runt i stan och tittat i affärer, ätit lite glass :) Jag köpte faktiskt bara ett rött tunt skärp från Lindex. Tack för tipset Sofia :)

Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt med min älsling. Imorgon ska jag och Sofia ta en båttur ut till Vaxholm och bara sola.. ska bli så himla skönt :) Efter det på kvällen ska kanske Jenna och Robban komma hit. Tanken var att de skulle komma ikväll men NÅGON var ute lite sent igår, så vi tar det en annan kväll ;)

Nej nu ska vi laga mat och mysa :)

 

Love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0