underbara kredit

Idag har det varit en deppig dag. Jag fick en dålig start på dagen, så bestämde mig för att åka in till stan och tröst shoppa lite. Första stoppet var systemet där hon faktiskt inte tjatade på mig om legget som dom alltid gör annars! Hah! ting på mig!  Säkert bara för att jag skrev ut det, haha! Men hur som helst så går då inte mitt kort igenom på 55 kr för vinflaskan. Nehe. Bara hosta upp kreditkortet som aldrig sviker!

Sen var planen att inte handla mer eftersom man ska va lite försiktig med krediten... meeen så såg jag att det va rea inne på Hemtex så jag gick in dit och handla lite nya fina filtar och dukar :) Sen strosa jag förbi H&M och köpte 2 vita tröjjor och ett nagellack. Så nu blev dagen mycket bättre :)

Åh tänk att jag GICK FÖRBI Mixage, utan att gå in! Helt otroligt faktiskt, jag känner mig riktigt stolt :) Jag har de senaste 2 månaderna köpt hm.... 7 par skor!! Jag vet att jag lätt skulle kunna köpa 7 par till.. suck.

Nu har jag städat och damsugit här hemma. Snart kommer Maddis hit och vi ska umgås lite innan vi åker över till Sofia för middag och övernattning :) Så mysigt :D Undrar om man ska klämma en vinare redan nu? Hohoho...


Ha en trevlig kväll allihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0