Shop terapi

Det blev en tung kväll igår, men till slut lyckades jag i alla fall somna. Vaknade upp och mådde lite bättre, tur det för ikväll ska jag jobba.

Dagen har varit bra tack vare min kära vän Sofia. Vi åkte in till stan och hade trevligt. Det började med en tripp till banken och sedan lunchade vi inne på norrmanlmstorg. Vi åt båda fiskgrytan med varsitt glas vitt, riktigt gott! Sedan blev det lite shopping. Jag var pank så jag fick pengar av min sugar daddy Sebbe. Egentligen var det ju bara meningen att jag skulle köpa en klänning/kjol och ett nytt puder. Men som man kanske förstår så blev det ju lite mer :)

Det blev en klocka från Ur&Penn. Fick med halsbandet och örhängerna, mycket fina :)




Blev en liten liten väska som jag tror nån gång kan bli en lifesaver :P


Ett par glasögon från Prestige


Och det viktigaste, mitt underbara puder :)

Jag köpte även ett par nya skor som jag nog lägger upp bilder på imorgon. Det är som ballerinaskor men med lite högre kilklack. Ganska enkla, men jag ville ha något vardagslätt.
Sen blev det även en jättefin klänning från Gina som jag kan se mig själv sitta och äta middag i med Sofia på någon trendig restaurang i London, yeah!

Nu blir det jobbet. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0