Skulle behöva en bättre väckarklocka.

Godmorgon!

Jag vaknade väldigt sent idag.. typ halv ett. Nästan sovit i 12 timmar, skönt :) Det är skönt de dagar då Sebbe jobbar för då får han gå ut på första morgon promenaden med hundarna. På helgerna så är det jag och jag blir praktiskt taget släpad runt kvarteret, halvsovandes :P

Jag vill in till stan idag. Måste handla den nya parfymen från Chloé, lite bodybutter från The Body Shop, och lite andra saker. Vi får se vad jag orkar.. centralen ligger ändå hela 12 min bort :P

Imorgon ser det ut som det blir en tjejkväll med mat och vin hemma hos Maddis. Blir samma tjejgäng som senast, jag, Sofia, Maddis och Dasen. Ska bli superkul :) Ska nog köpa det där vinet jag fick hos Fanny senast, blue nun eller nåt hette det.

Då måste jag på systemet idag också, satan. Jag avskyr att gå på systemet. Det är samma sak varje gång. Påsarna blir alldeles för tunga och jag kommer hem helt svettig. Desstuom stör jag mig ooootroligt varje gång på kassören/kassörskan. Om jag står framför kassan och rotar i väskan så kanske det är så att jag VET att jag ser ung ut och letar efter mitt legg. "Kan jag få ett legitimation?" "JA MEN VAFAN TROR DU JAG LETAR EFTER!?!?!?" Varenda gång, det slår aldrig fel!
Nu säger jag ju aldrig sånt för att jag är på tok för väluppfostrad, men nån dag så kommer jag inte kunna hålla mig, hoho :P

Förresten ska jag rätta det jag skrev innan eftersom muppen Jenna var tvungen att påpeka; Nej jag mena inte att möblerna blir dammigare för att dom är mörka, däremot så syns det betydligt mer så fort dammet kommer fram. Happy? Mongobarn.




Vanlig Ikea kop som jag gjorde lite finare. Finns massa såna dekorerings märken att sätta på porslin på Lagerhaus.
Tycker personligen att jag va grymt romantisk när jag gjorde detta, hahaha.

Nej nu ska jag sätta mig på balkongen med en kopp te. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0