krävande flickvän

Nu sitter jag på jobbet och leker hotell. Ska jobba kort dag idag eftersom jag egentligen skulle vara ledig. Jag tror att jag och Sebbe och hans pappa sen ska åka direkt och hämta bilen :) Jag är glad över den, samtidigt känner jag " Jävla SAAB". Det va ju inte riktigt en sån jag såg mig själv glassa omkring med när jag väl skaffat körkort... jag vill ha en Audi A4... men då får jag väl hosta upp några hundra tusen till :P haha.

Nu har jag också lagt upp en annons på vår Tv hylla som Sebbe så fint monterade ihop för en månad sen. Men jag kände att den inte passade så nu åker den! Jag vill istället köpa den här tror jag... Tycker den är jättefin :) Dock så blir ju mörka möbler snabbt så himla dammiga, så jag är lite tveksam...


Sen ha någon vit fin vas på och en värmeljus grupp!? Me like!
Fanny, middag med våra karlar ikväll kanske? ;)

Kommentarer
Postat av: fanny

mäh! missade ju erbjudandet jö! bjud oss nu i veckan. jag är HUNGRIG :P PUSS

2008-07-14 @ 11:13:56
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0