I need shoes.

Tjoho!
Natt slingan är över för denna gång och nu väntas ledighet.. nästan! Jag ska jobba morognpass på jobbet i 2 dagar, men det känns inte som det räknas :)

Det har varit en sjukt svår dag. Jag har tvättat och halvsovit om vartannat. Men nu är äntligen Sebbe hemma så nu ska det bli mys i soffan! Undrar om jag kan få honom att kolla på Legally blonde med mig.. det va så länge sen sist :)

ÅÅh det är så mycket jag skulle vilja shoppa! Behöver ett par snygga svarta klackar känner jag. Och ja, jag vet att jag köpte 4 par skor i juni meeen inga av dem var svarta! ;P

Jag hitta dessa på asos.com. Tycker de e grymma... men vet inte vilken jag gillar bäst..


Balla som fan! Dock blir jag väl 3 meter hög i dem.. men det kan det vara värt ;D


Så jävla söt!


Suck..även denna är ju helt bedårande! Help?

Kommentarer
Postat av: Jenna

första paret!!!! andra paret ser ut som kärring skor, tredje paret ser precis ut som vad alla andra har på fötterna just nu. FÖRSTA!!!!!! :D

2008-07-10 @ 03:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0