Fika med Fänny!

Kom nyss hem från fikan med Fanny. Det va jätteroligt o ses igen! Alltid när vi ses så är det som om man aldrig varit ifrån varandra, så himla skönt! Vi gick till samma ställe som vanligt... Cozy. Vi måste verkligen ta oss därifrån, men jag är superdålig på att hitta nya favoriter att fika vid. Cozy är egentligen inte alls en favorit, personalen är ganska otrevlig och priserna är fan jävligt höga. Nu är inte jag känd för att kolla på prislappen men ibland tittar jag faktiskt, som typ idag. Nej, nu får vi hitta nåt nytt. Det enda det där stället lever på är ju läget, 20 sekunder från tuben. Usch.



Det börjar lida mot kvällen och jag ska laga Pasta Carbonara till mig o Sebbe. Men först ska jag bada tror jag :D
Imorgon hoppas jag att jag kommer komma ut på en långis med doggsen.. Ska även träffa Anna för lunch och gå på bio på kvällen med Sofia och se SATC.. kommer bli grejjt :)

Puss och hej å godnatt!

Kommentarer
Postat av: fanny

va jättemysigt att träffas gumman!! ses på torsdag igen.. då blir det middag, vin, film och massa mys!! kul va :D PUSS/kusinen

2008-07-01 @ 12:50:56
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0