Godmorgon!

Det blir inge jobb inatt, väldigt skönt tycker jag. Snart ska jag iväg och träffa Fanny, men jag är på tok för lat för att sminka mig och göra mig i ordning. Blir nog bara en kalldusch och sen iväg. Vädret påverkar verkligen mig, vill bara ligga med täcket i soffan och mysa med mina älsklingar. Men mysigt att träffa Fanny juh :)

Nej nu ska jag nog ta mig ur soffan och sätta igång... ikväll blir det nog mys med älskling :) Fick förresten ett par jättefina diamant örhängen av honom igår! Ibland får han verkligen till det ;)


någon ser lite plågad ut.. det är fan ett heltidsjobb att vara min hund :P

Kommentarer
Postat av: gerardo

buenos dias! :p god morgon!

2008-06-30 @ 16:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0