bort härifrån!

Den här veckan går sakta framåt. Vet inte om det är vädret eller det faktum att jag inte shoppat på länge, men jag är grymt deppad. Höstdepprisionen är här och med råge! Nu gäller det väl bara att bita ihop och hoppas att det går över snart.

Jag ska försöka ta mig iväg och sola lite. Jag vet att det inte är bra för mig eftersom jag har en väldigt ljus hy, men att sola solarium gör verkligen att jag slappnar av. Jag har alltid svårt att slappna av. Alltid ska ju nånting göras eller någon att prata med. Vardagen är fylld av måsten. Jag behöver en semester, big time. Koppla bort alltid och bara ta det lugnt. Jag skiter i om jag åker till Bali eller Västerås, varsomhelst som inte är här skulle vara min räddning just nu.

Ikväll ska jag försöka få över Jenna på lite quality time (hon, jag, ciggen och kaffet). Vi får se om jag lyckas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0