finally friday!

Hejhopp!
Jag firar denna fredag med en lite kortare, svart klänning och stövlar. Jag älskar casual friday! Hoppas bara att detta inte var för casual..... men det tror jag inte, jag har ju mörka tjocka strumpbyxor på mig också :)

Det blir en fartfylld helg för mig, Har sagt ja till att jobba på Sheraton imorgon bitti.. det är fan bästa sättet för mig att inte spendera pengar. Att jobba håller mig borta från krogen, alldeles för korta kjolar, dyra taxiresor, jägermeister, bakfylla och dåliga beslut. Dessutom så tjänar jag pengar, det är ju perfekt :)

Förrutom jobba så blir det att träffa Sofia och Jenna. Ska även på bio med Sebbe nån dag! :) Jag vill se den här nya Twilight.. det verkar underhållande :)

Nu blir det utbildning på hög nivå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0