Godmorgon!!

Jag hade en riktigt skön kväll igår. Fick dock klara mig utan ansiktsmasken, men det blev bra andå :) Jag är lite osäker på hur jag ska orka med den här dagen. Jag är sjukt trött redan nu, har inte sovit så bra de senaste nätterna, dessutom ska jag jobba på hotellet ikväll efter jobbet. Ska iof bli roligt att göra det, de va ett tag sen.. men ändå. Hur ska jag orka?
Skulle behöva koffeintabletter eller nåt :P

Jag börjar seriöst tröttna på det här vädret.. antingen får det börja snöa eller så får det bli sommar igen! Jag vet att jag tjatade om att jag gillade hösten, men nja... nu har det gått för långt. Jag kikade i H&M's vårkatalog hemma hos Fanny också. Ja, den för 2009, kan ni fatta att den redan kommit ut? Vem köper vårkläder i november liksom? När det är ett halvår kvar innan man en kan tänka tanken att ta av sig vinterjackan! Hah. Jag blev inte speciellt imponerad i alla fall.

Måste gå o ta en kaffe innan jag smäller av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0