Grattis Brorsan!

Idag fyller min bror Charlie år! Tror han blir...hmm 29! Känns lite skumt, jag ser honom fortfarnde som 15 år. Han är ju inte alls vuxen i mina ögon, haha. Menmen.. Jag ska i alla fall köpa nåt till honom efter jobbet. Sen blir det fika hemma hos mamma och pappa. Mysigt att träffa hela familjen.. vi gör det inte allt för ofta. Speciellt inte sen jag började jobba som jag gör. Sebbe är på bandy träning då jag får gå ensam.

Måste även köpa en halsduk och mössa till mig. Det va riktigt kallt imorse. Jag funderar på att köpa det där vanliga, lite tråkiga, kittet från H&M. Fast jag vet inte om jag vill ha lila eller turkost? Hmm..




Lite söta.. men vette fan.. är lite osäker på mössan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0