njuter av lugnet.

Min timme är mellan nio och tio varje morgon. Då är jag ensam och behöver inte prata med någon. Det är bara jag och min kaffekopp. Lite som terapi faktiskt. Jag är sällan helt ensam, har lite svårt för det ibland. Men ibland kan jag verkligen känna att det behövs. Om ca 20 minuter så kommer den här känslan vara bortblåst och jag känner mig pratsugen igen :D babbla hål i huvudet på mina kollegor :P

På sistone har jag funderat på att åka nånstans. Paris har jag varit i flera gånger när jag va yngre.. skulle verkligen vilja åka dit igen. Gå på museum, besöka Eifertornet, shoppa på Champs elyseé, äta baguetter och dricka massa vin :D


En grymt vacker stad är det...


Kommentarer
Postat av: Jenna

ja kan åka till paris me dej :D

2008-11-11 @ 01:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0