tjejkväll igen =)

Jag, Jenna och våra hundar. Ta det plus två förpackningar Ben&Jerrys plus godis. Haha. Powerwalken blev en svullkväll, fan va illa :D Men det va gott och supermysigt som vanligt. Vi kollade på Blonde and Blonder med Pamela Anderson och Denise Richards. Hahaha säger jag bara. Filmen var inte superbra men den hade sina stunder då vi kolla på varann och kände igen oss. Tyckte dock att Pammie såg ganska gammal ut i den.. Inte en allt för vacker syn tyvärr. Men å andra sidan har hon två jättebomber som kanske drar ögonen bort från rynkorna? Who knows ;)

Nu sitter jag här och känner mig fet som en flodhäst, helt befogat. Haha, det blir nog bra :) Imorgonbitti ska jag ta en promenad med mamma och doggsen. Sedan blir det fika och promenad i stan med Sofia. Till kvällen så blir det Jenna igen.. promenad och fika. Hahahaha, en jävla fikadag helt enkelt. Men vafan ska man göra för att umgås i den här stan? Fattig och eländig. Jag är rusktigt dålig på att komma på nya saker..

Förresten så ska jag och Jenna ta en roadtrip i sommar :D Förhoppningsvis så har jag mitt körkort då.. och om jag har det ska vi hyra en fet bil och åka roadtrip nånstans. Antagligen söderut. Det kommer bli grymt :D



En glad partypingla förra helgen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0