Tjenix!

Tjenix!

Idag har det varit en bra dag. På förmiddagen hade jag tid hos Sussa för att fixa mina naglar. De hade blivit jättelånga så jag klippte av dem lite. Måste ju kunna skriva på datorn utan allt för många fel :P De blev i alla fall jättefina :)

Efter det mötte jag upp Sofia och tog en fika. Allltid lika trevligt tycker jag :) Vi gick till cozy.. så jävla lata. Men Cozy är schysst som fan egentligen. Man vet vad man får, trevlig atmosfär och helt okej priser. I like it a lot!!

Ikväll vare tänkt att jag skulle träffa Fanny, men hon mådde inte helt bra så det får bli en annan kväll. Våra karlar ska ju iväg och spela poker. Jisses säger jag bara... men kul att de är kreativa i alla fall =) Får se vad jag hittar på, har inte bestämt mig ännu. Eftersom jag ska jobba imorgonbitti på Sheraton så kan de inte bli allt för sent i alla fall =)

Ha en trevlig kväll alla =D


Yeah baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0