cold

Det är väl typiskt. När man tror att man inte kan frysa mer om dagarna så stängs värmen i hela huset av under hela dagen. Mmm. Livet är bra mysigt ibland. Sitter med dubbla koftor på mig, det hjälper lite i alla fall.

Ikväll ska jag förhoppningsvis ut och powerwalka med Jenna. Vi är så duktiga. Hennes polare frågade varför vi inte knallar med stavar när vi är ute. Ja, för det första så är vi faktiskt bara 20 och 22, inte 55 och 57. För det andra så finns det ju då inga händer kvar för att hålla i kaffet och ciggen!? Katastrof med andra ord.

Det blir mycket kryssningar här snart. Nästa helg fyller min kollega Nedim år, så vi ska på kryssning allihop. Ska bli jättekul och säkert spåra ur totalt. Menmen, det är väl planen. Den andra kryssningen är i januari. Tydligen så har Rock klassiker abonnerat Cinderella. Jag, Sebbe, Bea, Mats och säkert några till ska åka :D Kommer nog bli grymt.
Dock så har jag ju ett mål med båda dessa kryssningar, dvs frukostbuffén!! Frukost är fan den bästa måltiden på hela dagen. Kommer den dessutom i bufféform så är jag såld. Ser fram emot den redan... stört?



Kommentarer
Postat av: Jenna

orkar.. inte.. gå.. sorry. vart vaken i fucking 27 timmar nu.

frukost buffééééé!!! ja vill me på rock kryssningen :D

2008-11-06 @ 16:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0