Gokväll =)

Den här dagen har gått snabbt. Det började med en tripp in till stan för att lämna tillbaka klänningarna som jag köpte för ett par dagar sen. Jag gillade en av dem... men jag vet inte när jag ska ha tillfälle att ha den på mig.. så får vänta lite =)

Om en stund kommer Fanny och Alexander förbi och hämtar upp mig. Vi va ju hos dom igår på halloweenfirande och hade jättetrevligt. Lägenheten var riktigt läskigt inredd i halloween tema, jag vart grymt imponerad! Tack för en jättemysig kväll =) Nu ska jag dit och umgås med Fanny ikväll för Alex ska jobba. Förhoppningsvis kommer vi på nån schysst layout for bloggen oxå :)

Förresten så har jag ju inte berättat nåt om vår utekväll på KGB i fredags.. vet egentligen inte vad jag ska säga om det.. vi hade jävligt roligt i alla fall. Dock så blev det lite mycket när Jenna bar in andra brickan med Jägermeister shots. Vi låg bokstavligen o kräla på backen efter det, haha. Men stört kul :D

Jag å älskling!!

Pontus, jag och Michell.

Jenna å Pontus


Kanske lägger upp fler sen.. nu måste jag göra mig klar för snart blir jag upphämtad!
Puss å hej

Kommentarer
Postat av: fanny

tack för ikväll hjärtat, mysigt som vanligt (: hoppas du sover gott nu! hörs imorgon eller nått. pusspuss/kusinen!! ps. nästa gång vi ses ska jag vara snygg så vi kan ta kort :P

2008-11-02 @ 23:42:41
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0