svettis

Tjenix! =)

Jag har precis varit sjukt duktig och tränat på min Orbitrek i nästan 40 min! Helt stört vad lite bra musik i öronen kan göra! Så nu sitter jag här, svettig och luktar illa. Haha. Men vafan, take it or leave it :)

Den här veckan kryper fram ganska trögt...trots det känns det inte som jag haft nån tid alls att andas. Jag har pratat om att kolla en film nu i flera dagar, men jag har ännu inte hittat tiden för att kolla på en. Alltid massa saker som måste göras. Suck. Men ikväll ska vi fan försöka kolla, om Sebbe så väl måste dra mig till soffan....vilket jag tror han gör snart (dock inte sålänge jag är svettig och äcklig) :P

Nej i helgen ska jag verkligen ta det lugnt. Bara träffa lite vänner och slappa. Ska iof jobba på Sheraton på söndag morgon :P men det är bra, för då kan jag inte gå ut på lördagen :D Nej dags för en dusch, färgen börjar väl lossna från väggen snart.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0