yaay

Igårkväll hade jag skitkul :D Det var jag, Jenna, Adam och Nedim såklart =) Tanken var att vi skulle käka på Koh Phangan, men då det var en väntelista på 2 timmar så sket vi i det.. Det blev Texas Longhorn istället och det va jättegott. Käkade Chicken fajitas, aaasgott.

Kvällen fortsatte på både Ett ställe och Anchor. Hookade upp med Jennas polare också och hade jättekul. Jag försökte verkligen ta det lugnt, men Jenna och hennes jävla jägermeister höll på att pajja allt, men jag lyckades hålla mig på fötter ändå. Till slut så blev det McDonald's och sen en taxi hem... Tror jag va hemma vid halv fem, så som det ska vara =)






Idag har jag mått ganska bra ändå. Varit ute med doggsen och fikat i stan. Snart kommer Sofia hit och ska ha lite mys med mig... Seb är på konsert så man får ju nyttja att man har lägenheten för sig själv för en gångs skull ;)

Nej nu ska jag lägga mig i soffan tills sofia kommer :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Jenna

hahaha ja skrattar varenda gång ja tittar på dom här fula bilderna. Hur e de möjligt att misslyckas på alla kort som tas på en?!?!

2008-11-18 @ 06:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0