Snart Dalarna!

Om bara några timmar sitter jag och Sebban i bilen påväg upp till Dalarna. Jag fattar verkligen inte att Sebbe vill följa med.. det kommer bli som sagt bli kalabalik, meen men, det är hans begravning, inte min :P Tanken är att vi ska stanna och äta nåt på vägen.. blir mysigt :) 

Det slog mig nyss hur jävla fjollig jag är egentligen. Jamenar, här sitter jag i min rosa skjorta, lyssnar på Mamma mia soundtracket på Spotify och har precis hyrt 2 romantiska komedier från filmklubben. Tjejigare tjej får man ju leta efter. Usch.




FIck förresten ett påskägg av en kollega idag. Det är en mycket söt man som känner mig mycket väl...



Kommentarer
Postat av: Sebban

De filmerna kommer vi ju inte att se i helgen! ;) Tar med Black Hawk Down och Full Metal Jacket istället :)

2009-04-09 @ 15:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0