bakelser

Blev tyvärr ingen after work för mig.. däremot en mysig kväll med världens sötaste syster. Idag ringer nämligen min telefon;

"JAG HAR HITTAT VÅRA KLÄNNINGAR TILL PAPPAS 60-ÅRS FEST!!" vrålar någon väldigt lyckligt i andra änden. Jaha jisses tänker jag, vafan har hon nu hittat på!? Så jag var med andra ord ganska skeptisk när jag knallade hem till henne efter jobbet. Men jag blev redan i hallen positivt överraskad av denna rosa bakelse. Egentligen är jag inte så mycket för volanger o sånt.. men tyckte den va så söt och festlig. Min syster hade köpt den rosa till mig och en likadan vit till henne. Pappa kommer bli så stolt ;D


är den inte ljuvlig...?

Kommentarer
Postat av: fanny

haha, den kollade jag på idag :) den kommer du vara SÖT i stumpan :D

2009-04-07 @ 22:34:42
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0