bowling och mat

Fredag igen, life is good. Ännu bättre att lönen kom idag :D Fast eftersom jag shoppat så jävla mycket denna månad så blir det väl sådär lagomt mycket över :P

För övrigt så har jag nu fixat träningskort på SATS!! Fan, jag kan inte fatta att jag trilla dit igen. Jag är skeptiskt till om jag verkligen gjort rätt, det är sjukt mycket pengar... meeen vafan. Om jag bara kan få tummen ur arslet och ta mig dit några ggr i veckan så kommer det ju vara värt det... men ändå, jag är lite velig. Nu har jag iaf 3 veckor på mig att känna efter, sen så är det bindande i ett år. Jag gillar iof derad bodypump pass sjukt mycket, man tränar musklerna som fan på dem. Vi får se... nån som vill träna med mig? :P

Idag fyller även Robban år, Grattis! Jag, Jenna och Sebbe ska ta med honom ut och käka och sen dra och bowla, mycket roligt. Tanken är väl att inte krypa hem men man vet ju aldrig ;P Det är fest imorgon hos en barndomskompis.. ska bli jättekul :) Måste bara komma ihåg att dra till systemet, har inte varit där på evigheter.

Hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0