Fäääst

Hade en grym kväll igår! Jag, Sebbe, Jenna och Robban skulle ut och bowla och käka. Jag gjorde mig i ordning på jobbet eftersom vi skulle bowla på Ballbreakers vid gärdet. Gled sedan ner till vår bar och tog en after work med några kära kollegor. Jag gillar fan mitt jobb som fan, speciellt den där baren...( En apple martini för 30 kr är inte helt fel! )

Sedan fick jag skjuss till Ballbreakers och mötte upp de andra där. Tyvärr så torska jag och Jenna bowlingen.. men vafan, vi kan ju inte va bäst på allt. Dessutom blir killarna så jävla kinkiga när de inte vinner så vad gör man inte ^^Jag gjorde dock en strike!! :D

Efter bowlingen käkade vi middag på Hoummus, en grym libanesisk restaurang. Den va verkligen jättemysig och asbra mat. Kom ut därifrån som en stoppad korv och lagomt salongsberusad - då livet är som bäst.

Ikväll blir det andra bullar. Ska på fest hemma hos Vickan.. jag kom precis hem från Body pump på Sats. Jag är ju gaaanska otränad kan man säga :P

Nej nu blir det duschen och massa spackel =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0