Hemma igen!

Äntligen hemma! Kryssningen var skit trevlig. Jag har ätit som en jävla häst.. men gott som fan var det! Det var ju som sagt en Jack Daniel's kryssning, så Mustasch spelade! De va grymma (fast egentligen stod jag hela spelningen och hoppades på att någon av misstag kanske skulle sätta på lite Britney... men ja, så blev det ju inte).

Jag kan ju sammafatta med att jag nog aldrig varit på en kryssning med en sån otrolig blandning av  människor på en och samma båt. Man kan faktiskt bara sitta en hel kväll och fashineras över vad folk väljer att ta på sig. Jag är inte den som dömer.. men jisses. Jag tackar min syster för att jag blev den jag blev.

Jag och Bea tog lite kort.. jag har inte fått hennes än men här är ett smakprov från min kamera så länge :P








Mer kommer senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0