ingen känsel i rumpan

Powerwalk idag igen, fan va jag är duktig!! Jag har ju tänkt skaffa träningskort på SATS igen. Det skulle va skitkul... fast egentligen så hatar jag ju SATS, av dessa anledningar.

- Dyrt
- Bindningstid i ett år
- Kortet är personligt så man får inte ge bort det till nån annan otränad sate.
- hmm.. ja att det är dyrt slår väl till igen..

MEN trots alla dessa grejjer så tycker jag ändå att det är ett grymt ställe att träna på. De har väldigt bra klasser bland annat.. plus att jag då kan gå o träna på min lunch om jag vill, eftersom det ligger ett center på Gärdet :) Hmm.... svårt. Men det blir nog så, jag vill bli fit och få mer muskler, ser ju ut som en gelepudding.

På tal om träning och så. Jag ställde mig på vågen imorse och såg att jag jag nu är 2 kilo bort från min idealvikt, dvs 60 kg! Helt stört, vad hände liksom? Känns som jag svullat rätt rejält, speciellt över julen.. menmen, jag ska inte klaga! När jag sedan når 60 så ska jag fira med en tattuering! Efter den ska jag gå ner 5 kilo till! Jag kör på syrrans taktik; "5 för att man måste och 5 för att reta alla andra". Moahhaha, good shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0