ja vad ska man säga...

Hejhej!
Jag känner mig mycket bättre idag. Inte helt återställd men så gott som. Tror det va smart att ligga hemma igår. Dock så resulterade det i att jag idag har varit sjukt rastlös. Jag tog en tripp med Bea in till stan. Jag har nu kommit på att det inte är bra att gå runt i stan "bara för att kolla runt lite". Man ska ha ett mål! Har man inget som man vet att man behöver så borde man lämna kortet/pengarna hemma! Den tanken slår ju aldrig mig och det kanske var just därför som jag kom hem med ett par nya stövlar, en mjukisdress, trosor, tights och en ny tröjja! Suck. Jag tror faktiskt att jag har ett problem..


men de va ju så snygga! :D


och en rosa mjukisdress :)


så nu knallar jag runt här hemma och ser ut som en liten prinsesstårta i min rosa dress, haha!
Ikväll blir det bio i heron city.. vi ska se Twilight, hoppas den är bra :)
Hörs och syns. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0