jag lever!

Sugig uppdatering, jag vet! Jag har helt enkelt haft fullt upp. Under dessa dagar har jag nämligen jobbat dubbelt, fått en ful hårfärgning och klippning, försovit mig, powerwalkat, gjort pedikyr för mina fötter, rökt för mycket cigg och frossat i choklad. Allt detta har gjort att jag inte orkat skriva. Dessutom så har jag varit depprimerad över att jag vill shoppa men egentligen inte har råd..

Ikväll ska Sebbe träna sin bandy, så jag får vara ensam hemma med pyret. Ganska mysigt faktiskt :D Måste svänga in på åhlens efter jobbet och köpa nytt spackel. Vissa saker får man helt enkelt ha råd med. Som till exempel manikyr som jag ska göra hos Sussa imorgon :D

Nej nu måste jag göra nåt annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0