JÄVLA SKITMORGON

Ja så kan det bli. Jag vet inte ens vart jag ska börja. Generellt är mitt liv ett katastrofområde för tillfället av olika anledningar. Imorse satt alla kläder fel, känner mig som en korv i allt. Tar iaf på mig nåt fult och drar in till stan. Kommer till Espresso House som ja - har slut på kaffet!?!?!? Bra planering där, verkligen! Går då till Coffeehouse som i sin tur inte har öppnat än. OKej, inget kaffe innan jobbet.. jag överlever kanske. SKa ta en cigg vid busshållplatsen eftersom jag precis missat min buss i sökandet på kaffet. Då har jag ingen jävla tändare.. där va sammanbrottet nära säger jag bara. Får som tur är låna en tändare. Kommer in till jobbet, får i mig kaffe och livet börjar kännas värt att leva igen. DÅ upptäcker jag att jag har ett läkarbesök kl. 09... dvs om 5 minuter. Sitter i deras jävla telefonkö i 20 min innan jag kommer fram och får boka om tiden till halv elva. Ja... så långt än så länge. Undrar vad den här dagen kommer sluta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0