jobb helg

Här tänkte jag ha en härlig jobb fri helg. Tänkte festa med lite gamla klasspolare på lördag och ligga härligt bakis hela söndagen i soffan. Men nejnej. Macken ringde och undra om jag vill jobba natt hela helgen. GAH! Jag har ännu bara sagt ja till att jobba ikväll.. vi får se med morgondagen.. jobbar i alla fall med syrran och det är ju alltid kul (den första timmen iaf). Är ju ganska soft att tjäna pengar istället för att göra av med dem... är utgång nästa helg också....

Jag har ju en tid hos frissan imorgon vid tio, ska färga (blont såklart) och klippa mig. Luggen hänger ner över ögonen nu! Kommer väl sitta och sova i stolen.. soft!

Nu är det lunch :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0