lördagskorv

Fan va jag har varit duktig idag. Varit ute på långis med Tyra, riktigt skönt i solen. Sen har jag rensat vårt förråd, diskat, städat, plockat undan julpynt osv. Helt otroligt enligt mig själv. Och ja, detta var ju pga att jag inte har nåt liv eller nåt vettigare att göra på en lördag.

Faktum är att jag nu försöker undvika att åka in till stan och göra saker. Jag VET att om jag gör det så kommer det sluta med att jag köper ett par stövlar som jag spanat in på Belle. Jag får verkligen inte shoppa mer skor just nu, det är inte okej! Men det är sjukt svårt.

Anyway, ikväll blir det antagligen softarkväll med Jenna och Robban. Hyra film och käka Ben & Jerrys.. mmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0