måndag

Idag vare jobb igen! Ganska skönt faktiskt. Dessutom försvann sambon ut med polare innan jag kom hem så det blev extra lugnt för mig att komma hem. (brukar vanligtvis komma hem till dånet av hans jävla xbox). Mmm, jag bara njuter. Hur mysigt det än må vara att bo ihop med nån så tror jag att man behöver några kvällar för sig själv. Jag behöver i alla fall det!

Imorgon är det super röd dag och vi är lediga :D Jag ska ta en långis med Tyra, ta en runda i stan och sen på bio med Sebbe, Bea och Mats. Vi ska se Bond filmen... hoppas den är bra! Sedan blir det förhoppningsvis en powerwalk med Jenna. Om hon inte är för trött förstås!!!

Nej nu ska jag koka te och njuta lite mer av att vara ensam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0