nya jeans :)

Fan va trött jag är på det här vädret. Under mina och Jennas powerwalks så kommer allt mer frekvent ämnet "jag önskar det va vår" upp. Kom igen, det ryser ju till i hela kroppen av välbehag när man tänker på den där första varma dagen, man sitter på en ute servering med ett par feta solbrillor och glas rosé. Fan va härligt! Jag känner mig fysiskt sjuk när jag tänker på att det ännu bara är Januari och att vi har MINST 1-2 månader kvar innan detta kommer inträffa. Suck. Som ett slag i magen.

På min lunch gick jag till Fältöversten och titta inne på H&M. Behövde ett par nya jeans och hittade ett par skitsnygga. Jag gillar H&M's jeans - billiga och håller bra. Hade presentkort kvar från i julas som nu gick åt, vilket kändes mycket bättre.

Jag ska faktiskt försöka att inte shoppa så mycket den här månaden. Min kära kusin Fanny ringde mig häromdan och fråga om jag hade ett shopping problem. Jag tror inte att jag har det, inte mer än nån annan brud. Och för att bevisa detta för mig själv så ska jag nu försöka att shoppa mindre.. jag återkommer om hur detta går.

Här är jeansen iaf..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0