twilight mania

Helt stört. Jag har verkligen tänkt på Twilight filmen hela dagen! Drömde om den inatt också. Jag tyckte ju att den va jättebra, men jag fattar inte hur det lyckats hänga kvar så länge. I nästan alla fall så brukar en film lämna mitt huvud stunden då jag lämnar biografen.. så detta är högst ovanligt för mig. Hmm. Bea hade rätt.. man vill bara se den igen så snart som möjligt!! Fan va irriterande! Jag kan ju omöjligt vänta tills den kommer ut på Dvd.. suck..

Hur som helst, imorgon är det jobb igen. Nu har man varit borta så länge så känns det sjukt jobbigt att gå upp 07 och ta sig till jobbet. Jag har vant mig vid att sova till elva, kunna ta en långis med Tyra mitt på dan, shoppa i dagsljus och bara ligga o dra mig framför tvn heeela dan.

well, det går nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0