äntligen fredag

En kall men solig morgon! Har haft en  skit morgon, men det är på bättringsvägen... det är ju trots allt fredag. Äntligen helg känner jag bara! Den här veckan har varit den längsta i historien. I helgen var tanken att vi skulle åka till landet och slappa, men eftersom Sebbe ska spela 2 matcher i helgen så spolades den idén.

Jag är så grymt sugen på att festa.. nån som vill ut? Har iof inga pengar till det så om du vill bjuda så är det helt okej! ;)

Förrutom att fixa mina naglar så gick gårdagen mest till att tjocka mig i soffan med godis och chilinötter, inte helt fel måste jag säga. Skulle behöva träna i helgen, men det känner jag redan nu att jag inte kommer palla. Usch va trött jag blev helt plötsligt.

Behöver cigg o kaffe. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0